Czuux – Fałsz: Szczera spowiedź i nowy singiel

Czuux, młody raper o niezwykłym talencie, właśnie ujrzał światło dzienne swoim najnowszym singlem, który nie tylko bierze na tapetę przeszłość, ale również rzuca wyzwanie demonom i dramatom, jakie go otaczały. “Fałsz” to utwór pełen autorefleksji, który wyraźnie ukazuje dojrzałość artystyczną Czuuxa.

“Fałsz” to mój manifest, moje oczyszczenie i przede wszystkim najbardziej osobisty utwór, jaki kiedykolwiek stworzyłem. W końcu zrozumiałem, jak bardzo zapędziłem się w pogoń za “sławą” i wyświetleniami, tracąc widok na szerszą perspektywę. Straciłem siebie i dosłownie wypaliłem zarówno artystycznie, jak i osobowo przez własną głupotę. Błędy przeszłości kształtują naszą teraźniejszość, ale to my decydujemy, czy wyciągniemy z nich naukę i wrócimy na właściwą drogę, czy też pozostaniemy w pułapce. To dla mnie znaczy wiele, ponieważ ten singiel jest symbolem mojego nowego początku”, mówi Czuux.

Przez swoje piosenki Kingska opisuje świat codziennego życia, który ją otacza. Jak sama mówi, jej przekaz jest głęboko zakorzeniony w wielu kobietach, ale często boją się one o tym głośno mówić. Po premierze poprzedniego utworu “Doceniam”, “Chcę być sama” to kolejna propozycja artystki, lekka muzycznie, ale z mocnym przekazem słownym. Gdy zapytano ją, czy chciałaby podążać w tym kierunku ze swoimi utworami, Kingska odpowiada: “Lubię także taneczne utwory lub takie, które dobrze słuchać w podróży, a mój najnowszy singiel jest prosty, melodyjny i ma mocne przesłanie”.

Projekt “crowned”: Marka odzieżowa i działalność charytatywna

W teledysku do singla, Czuux zdradza informację o stworzeniu własnej marki odzieżowej o nazwie “crowned”. Jednak ta marka to coś więcej niż tylko ubrania. To dwutorowy projekt, który ma na celu “ukoronowanie” swoich wspierających odbiorców poprzez wyjątkowe kolekcje odzieżowe (BASIC/LIMITED), a także działalność społeczno-charytatywną. Aż 10% dochodów ze sprzedaży będzie przekazywane na wybrane przez kupujących akcje charytatywne i społeczne.

“Marka “crowned” dla mnie to sposób, aby docenić ludzi, którzy wspierają mnie w mojej muzycznej podróży i jednocześnie pomóc tym, którzy tego potrzebują. Chcę, aby każdy, kto nosi ubrania z mojej marki, czuł się wyjątkowy i pewny siebie, jakby nosił koronę. Jednocześnie chcę, aby każdy zakup przyczyniał się do budowy lepszego świata tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne, a wybór akcji charytatywnych będzie leżał w rękach kupujących. Razem możemy wyrazić naszą autentyczność i przekazywać pozytywną energię, bo jak mówi przysłowie, dobro wraca”, podkreśla artysta.

Kim jest Czuux?

Czuux, czyli Piotr Czupryn, rozpoczął swoją karierę w internecie już jako ośmiolatek, tworząc filmy z gry Minecraft. W wieku trzynastu lat uruchomił swój kanał na YouTube, który zgromadził prawie 600 tysięcy subskrybentów. Sukces jego singla “O co ci chodzi” skierował go w stronę kariery muzycznej, czego efektem były przebojowe single z 2020 roku: “Troja” (numer 1 na karcie na czasie YouTube) i “Lizak” (numer 7 na karcie na czasie YouTube).

W 2021 roku Czuux wydał swój debiutancki album “Golden Boi”, jednak jego potencjał został przyćmiony serią afer, o których opowiada w najnowszym singlu “Fałsz”. Teraz Czuux wraca do korzeni, angażując się również na platformie Twitch, gdzie dzieli się swoją autentyczną osobowością i gotowością do rozmowy na różne tematy, od muzyki po codzienne życie.

“Streamowanie na Twitchu to dla mnie nowa przygoda, która pozwala mi nawiązać więź z moimi odbiorcami. Chcę być blisko moich fanów, spędzać z nimi czas, rozmawiać i dzielić się tym, co mnie inspiruje. To dla mnie również sposób na poznanie i nawiązanie pozytywnej relacji z samym sobą”, mówi Czuux.

Odwiedź Czuuxa w mediach społecznościowych:

Daj się porwać emocjom, słuchając najnowszego singla “Fałsz”, i wspólnie z Czuuxem wkroczcie w świat prawdziwego artystycznego rozwoju i pozytywnego oddziaływania na świat.